Søg

søndag den 12. juli 2015

Nyhedsbrev juli 2015

Kære beboere,

Fremover vil foreningens bestyrelse udsende et nyhedsbrev et par gange om året, når der er nyt eller vigtig information. Her kommer det første af slagsen og sammen med det referatet af seneste generalforsamling og en kontaktformular. Mere om den længere nede.

Rotter i ejendommen

Der er observeret rotter i kælderen og i en lejlighed i opgang 12. Københavns Kommune er kontaktet, og der er håndværkere på vej for at sikre riste. Vi beder alle om at være opmærksomme og holde dørene lukket - også til gården og cykelkældrene. Kontakt bestyrelsen, hvis I møder et af de små bæster, så vi kan få bugt med dem hurtigst muligt.

Arbejdsdag

Vi afholder arbejdsdag søndag d. 27. september 2015 fra klokken 11.00. Der opkræves et gebyr på 400 kroner fra hver andelshaver der udebliver. Senest en måned inden sender vi en liste over opgaver rundt. De af jer der ikke kan deltage på selve dagen, kan tage en af disse opgaver og udføre den på et andet tidspunkt og dermed spare de 400 kroner.

Kontaktoplysninger

Foreningen har den seneste tid fået mange nye beboere. Derfor har vi vedlagt en formular, hvor I bedes oplyse kontaktinfo på lejlighedens beboere. Ved fremleje oplyses kontaktinfo på både andelshaver og fremlejer og en kopi af fremlejekontrakten vedlægges. Arket afleveres i K. Bæchs postkasse, Asminderødgade 10, st. tv., senest 15. august 2015.

Kontaktoplysningerne indsamles iht. beslutning på generalforsamling i juni 2015. Du har derfor pligt til at udfylde og aflevere skemaet.

Salg og fremleje

Der er kommet ro på foreningens økonomi, og der er godt gang i køb og salg af lejligheder. Vi minder om, at første skridt ved salg af andel er kontakt til bestyrelsen. Det skyldes, at nye andelshavere i følge vores vedtægter skal godkendes af foreningen. Dette gælder også i forbindelse med fremleje. Første skridt er kontakt til bestyrelsen, der skal godkende fremlejekontrakten, før lejeren kan flytte ind.

Bestyrelsen arbejder på…


  • At klarlægge, om det kan betale sig at installere vandmålere i hver enkelt lejlighed.
  • At finde et godt tilbud på vinduespudsning, som de der har lyst kan benytte sig af. I fællesskab kan vi ganske sikkert få en god pris.
  • At oprette en enkel hjemmeside for foreningen med nyheder, dokumenter og andre resurser.
  • At udarbejde en praktisk guide til andelsforeningens beboere - Hvad gør man, når et vandrør er sprunget? Hvor får man en vaskechip? etc. etc.
Mere info følger, som projekterne skrider frem.

Med venlig hilsen,

Bestyrelsen - bestyrelsen@asmind.dk