Søg

fredag den 5. februar 2016

Nyhedsbrev februar 2016

Kære beboere,

Dette nyhedsbrev er sendt ud på både papir og email. Som I ved, har vi forsøgt at indsamle 
kontaktoplysninger på alle beboere i ejendommen, og der mangler kun ganske få. Vi håber, at de sidste vil aflevere hurtigst muligt, så vi fremover kan nøjes med et digitalt nyhedsbrev. Nye beboere (andelshavere som fremlejere) bedes også sende kontaktinfo på mail til bestyrelsen.  

Website
Foreningen har fået et website: asminderodgade.blogspot.dk
Her findes vedtægter, husorden, referater af seneste generalforsamlinger mm. Derudover en FAQ, vi håber kan fungere som hjælp til selvhjælp i dagligdagen. Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte bestyrelsen.

Rotter 
Det ser ud til, at vi har fået has på de rotter, der kom ind af huller i bygningen. Desværre er problemet ikke løst med det, da de stadig kommer ind af døre, der - trods massiv skiltning - ikke holdes lukkede. Vores naboer i nr. 8 har pt rotter omkring affaldsskuret så: Hold alle døre lukkede.

Larm og fester
Bestyrelsen får med jævne mellemrum klager over larm - især i nr. 14. Derfor en venlig påmindelse om at sætte en seddel på opslagstavlen mindst 1 uge før fester og i øvrigt overholde vores husorden, så det er rart for alle at bo her. Husordenen kan findes på websitet og hænger i alle opgange.  

Storskrald
Gårdmanden har på det seneste brugt alt for meget tid på at flytte møbler, køleskabe osv, der er smidt udenfor ejendommen. Storskrald skal placeres på pladsen ved den grønne Metro-målestation ud for nr. 10. - Husk at det kun er genstande, der er for store til den almindelige affaldssortering i gården, der defineres som storskrald.

Vandmålere
På seneste generalforsamling blev der spurgt til muligheden for at installere individuelle vandmålere i lejlighederne. Bestyrelsen har undersøgt sagen, og pt er det desværre en investering, der ikke løber rundt. Derfor er det sat i bero, men vi holder løbende øje med, om der kommer nye tilskudsordninger, der muliggør projektet.

Varmeopgørelse
Årets varmeopgørelse er nu at finde i jeres postkasser.

Arbejdsdag
Næste arbejdsdag afholdes søndag d. 24. april. Mere info følger, når vi nærmer os.
Ved manglende fremmøde opkræves et gebyr på kr. 400,-
Dog vil der ca. 14 dage inden blive rundsendt en liste med arbejdsopgaver, der kan udføres på et andet tidspunkt. På den måde kan man slippe for gebyret, hvis det ikke er muligt at deltage på selve dagen.

Generalforsamling
Afholdes i år i april. Mere info følger.

Bestyrelsen arbejder i øjeblikket med…
  • En gennemgang af foreningens vedtægter.
  • Forsikringssager ifbm vandskader, fejl på altaner og skader på facaden.

Bedste hilsner
Bestyrelsen - bestyrelsen@asmind.dk